Дистанційне навчання з 16 по 19 березня
16 березня Вівторок
Читання: Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів " Я - українка!" ( за О. Василенко), " Прапор нашої країни" ( за Г. Чубач) та оповідання " Київ"
Буквар с.53 - 54 читати.
Письмо : Закріплення умінь писати вівчені букви. Списування речень поданих друкованим шрифтом.
Буквар с. 53 - списати вірш "Прапор нашоїкраїни"
Математика: Складаємо короткий запис задачі. Розв я зування задач. Опрацювати с.98 підручника
ЯДС: Обовязки в сімї, родині.
Опрацювати статті підручника с.54-55
Підготувати усну розповідь про свої обовязки в сімї
Дизайн і технології: Кучерявий баранець. Робота з папером. Рвання та скручування паперу. Створення аплікації " Кучерявий баранець" за зразком.
17 березня Середа
Читання: Закріплення звукових значень вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів "Тарас Григорович Шевченко", "Леся Українка"
Буквар с.55 - читати.
Математика: Знаходимо невідомі зменшуване і відємник. Взаємозвязок між діями додавання і віднімання.Розвязування задач.
Опрацювати с. 99 підручника, виконати завдання в друкованому зошиті с.38
ЯДС: Домашні улюбленці.
Опрацювати статті підручника с. 56-57
Підготувати розповідь про свого домашнього улюбленця.
Образотворче мистецтво: Мистецьке місто. Казковий будинок. Зображення казкового будиночка за власним задумом.
18 березня Четвер
Читання: Буква "ща"позначення нею буквосполучення (шч). Читання складів, слів. Опрацювання віршів " Дощик"( К. Перелісна) , " Різнокольоровий дощик"(за В Полинюк)
Буквар с. 56-57 читати.
Письмо: Письмо малої букви щ.Написання складів, слів та речень.
Друкований зошит с. 49
Математика: Віднімаємо числа другої пятірки. Обчислення виразів. Творча робота над задачею.
Опрацювати с. 100 підручника
ЯДС: Які матеріали людина використовує в повсякденному житті
Опрацювати статті підручника с.58-61
19 березня Пятниця
Дизайн і технології: Кучерявий баранчик.Рвання і скручування паперу. Завершення роботи над аплікацією "Кучерявий баранець"
Математика: Порівнюємо число і математичний вираз.Розвязування та порівняння задач
Опрацювати с. 101 підручника, виконати завдання в друкованому зошиті с.39
Комментариев нет:
Отправить комментарий